Gestart


Bron
Vrijdag ben ik gestart met het Day zero project. ik ben toen samen met een vriendin naar de action gegaan, dat was echt super leuk. Zeker iets om vaker te doen! Tijdens het shoppen heb ik haar verteld over het Day Zero Project, en haar overtuigt om ook mee te doen. Zij heeft toen ook mijn laatste twee doelen bedacht dus die zijn er nu ook. #100 is geworden: Maak parfum met Lavendel en #101 is maak een mini web shop. Ben benieuwd of dat gaat lukken! (klik nu op Continue reading)

Oké hier onder volgt een lijst met vooruitgangen op mijn honderd en 1 doelen lijst.

#1 Maak een bankrekening in aan voor het DZP project. Gelukt gaat tegenwoordig heel simpel gewoon via mijn telefoon.

#2 Stort voor elk behaald doel 1 euro op je DZP Bankrekening, in totaal heb ik nu 2 doelen behaald dus er staat 2 euro op!

#4 Maak een DZP project blog en houd hem bij! De blog is er, nu nog bijhouden.

#6 Overtuig 2 mensen ook mee te doen. Nummer 1 is mijn vriendin. Klik hier voor haar blog.

#8 Maak een klein boekje met al je doelen en uitleg. Bij de Action heb ik een boekje gekocht, maar die is nog niet helemaal af.

#99 laat de laatste 2 doelen door iemand anders bedenken. Gelukt, mijn vriendin heeft ze allebei bedacht dus tja…

#100 …. Was er nog niet maar nu dus wel! Maak parfum van lavendel.

#101 ….. Was er ook nog niet maar nu dus wel! Maak een mini webshop. Die vind ik echt leuk!

Zo dit was het dan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Vrolijk Pasen,

Anna

Laat hier een reactie achter!

