Doden herdenking 4 en 5 mei

Hallo allemaal,

Vandaag is het 5 mei en dus vieren we de vrijheid van Nederland!

Ik heb hier op school verschillende lessen gehad, en ik vind het belangrijk dat er aandacht aan word besteed!

Dus daarom vandaag een (zelf gemaakt) gedicht over de 2e wereld oorlog:

Ik sluit mijn ogen

en denk terug aan die tijd

Ik open mijn ogen

en luister naar de verhalen

 

Ik kan alleen maar hopen

op nooit meer zo’n tijd

Ik kan alleen maar hopen

op eeuwige vrijheid

 

Kon ik maar wat doen

voor de slachtoffers van toen

Kon ik maar wat doen

voor de slachtoffers van toen

 

Wat vonden jullie van mijn gedicht?

 

Liefs Anna

Laat hier een reactie achter!

