Another blogging tag


Op internet kom ik steeds vaker tags tegen en besloot er zelf eentje in te vullen. Deze komt van Luna. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

De tag bestaat uit de volgende twaalf vragen:

1. Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden? Ik ben op dit moment best tevreden met de layout. Misschien meer artikelen plaatsen als verbetering.

2. Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, tot nu toe heb ik alles voor mijn blog zelf gedaan.

3. Welk cijfer zou je je eigen blog geven?
Ik denk een kleine 6 (ik vind het heel lastig om dit over je eigen blog te zeggen).

4. Verdien je geld met bloggen?
Nee, helaas niet, ik zou het wel leuk vinden maar ik blog niet voor het geld.

5. Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Gemene reacties zijn nooit leuk, maar daar moet je mee leren omgaan.

6. Hoe vaak wordt je blog dagelijks bekeken?
Nog niet zo veel, hij word niet eens elke dag bekeken
happy day printscreen
7. Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Een mooie layout en leuke onderwerpen van artikelen, spreken mij wel aan.

8. Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld? Nee, nog niet.

9. Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog? Iedereen kan het lezen en daar moet je wel op letten.

10. Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Ik hoop nog lang door te gaan, maar als ik er geen tijd meer voor heb zou ik stoppen.

11. Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
Ik denk het wel want ik kan nu nog makkelijk over nieuwe beginnen.

12. Welke dingen gebruik jij om te bloggen? (Denk aan: welke laptop, gebruik je een schriftje/app op je planning bij te houden, welke programma’s gebruik je om je foto’s te editen en te schrijven?).
Ik heb een aantal schriften waar ik artikelen en idee├źn in opschrijf. Ik werk nu op de computer van mijn moeder een hp. En ik edit heel weinig maar als ik doe met Paint of Pixlr.

De 1e foto en de vragen zijn gemaakt en bedacht door Luna van lunalovelyworld.nl!
Liefs Anna

Een gedachte over “Another blogging tag

Laat hier een reactie achter!

