Drawing update

have faith
Hallo allemaal,
vandaag wou ik wat van mijn tekeningen laten zien. Niet dat ik een super goede tekenaar ben of zo maar ik vind het wel leuk om te doen. Vandaag laat ik gewoon wat tekeningen zien van mij de laatste tijd.
Al mijn tekeningen kun je terug vinden op mijn deviantart. ik hoop dat jullie het leuk vinden, en lees veder zou ik zeggen.

De eerste 2 tekeningen zijn dieren tekeningen:
dieren 4

tekening paard dieren

De derde tekening is een manga tekening:
manga tekening gezicht meisje

en de laatste 2 tekeningen zijn tekst tekeningen:

flower power text

music tekening

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, hier onder nog een paar linkjes van mensen die ik heel mooi vind tekenen.

Kristina van @colour_me_creative
Fathima Omarjee van @scattered_diamonds
eline van allesovereline.nl

Liefs Anna

Laat hier een reactie achter!

