New in: camera!!!

Image

Hallo allemaal,

Vrijdag heb ik mijn camera gekocht, en zaterdag kwam hij eindelijk! Best snel dus, maar het leek eeuwen te duren. Omdat ik het zaterdag erg druk had met hockey en paardrijden. Heb ik zondag ochtend pas echt uitgezocht, hoe werkt dus vandaag de eerste foto’s! Ik heb een canon powershot sx 510 hs gekocht, en tot nu toe ben ik tevreden. Ik ben zo blij dat ik eindelijk een eigen camera heb.

ImageImageImageImage

ImageImage

Dit waren de Foto’s binnenkort meer,

Liefs,

Anna

Een gedachte over “New in: camera!!!

Laat hier een reactie achter!

