Food: Smoothies!

IMG_0154

Hallo allemaal,

Sorry dat het artikel vandaag pas kwam er ging wat fout! Vandaag mijn eerste food post, over 1 van de dingen die ik het liefst eet. Smoothies!!! Ik vind ze zo lekker en ze zijn ook nog gezond! Vandaag laat ik jullie  mijn 2      favorieten recepten zien. Met tussendoor wat Foto’s, van mijn  smoothies. Ze kloppen niet allemaal bij elk recept.  Klik snel op lees veder.

IMG_0157

Op smoothies kun je eindeloos variëren maar dit zijn de basis ingrediënten:

2 stuks fruit per persoon

Yoghurt, melk of kwark

IMG_0153

Veder kan je er nog veel meer in stoppen, denk bijvoorbeeld aan:

Muesli

Rozijnen

Groenten

ijsblokjes

enz.

IMG_0156

Smoothie 1!

Banaan sinaasappel met ijs.

De titel zegt het eigenlijk al, maar dit moet er in:

1 banaan p.p.

1 sinaasappel p.p.

een stuk of 5 ijsblokjes (naar smaak)

5 lepels muesli (naar smaak)

een halve kop yoghurt of melk

Eerst schil je de banaan en sinaasappel, en snijd ze een stukken. Die gooi je samen met de muesli en ijsblokjes in een grootte kom en dan goed mixeren.

Smoothie 2!

IMG_0155

banaan aardbei Smoothie!

IMG_0171

Je hebt nodig:

1 banaan p.p.

een halve kop yoghurt of melk

5 aardbeien  p.p.

evt. ijs of muesli.

Mix de aardbeien samen met de banaan en yoghurt in een grote kom.

 

Eet smakelijk

Anna
IMG_0153

2 gedachtes over “Food: Smoothies!

Laat hier een reactie achter!

