Fotografieartikeltje – Mijn moestuin

062114_0615_Fotografiea6.jpg

Hallo allemaal,

Sinds kort (een paar weken) hebben mijn broertje en ik een eigen moestuin. Ik heb daar al een aantal keer foto’s van gemaakt, en die wil ik jullie vandaag laten zien. Mijn broertje en ik delen een Intratuin vierkante meter moestuinbak met 16 vakken, hij staat op ons dakterras. In onze “mini moestuin” staan onder andere: Tomatenplanten, sla, basilicum, wortels, uien, tuinkers, paksoi, radijs en munt. Al onze zaden komen van de Intratuin, de tomatenplanten en munt hebben we daar als plantje gekocht. De bak inclusief aarde, heel veel zaadjes en 3 plantjes kosten minder dan 80 euro. Je moet 1 keer wat uit geven maar dan heb je ook wat.

De 2 hier boven zijn nog heel jonge paksoi plantjes.

Dit zijn mijn nog niet volgroeide wortels.

Hier zie je tuinkers, die inmiddels veel groter is geworden.

De nog bijna lege bak van een paar weken gelden.

Dit is de bak nu, een stuk voller.

Munt plantje!

Mijn eerste tomaat die ik net heb ontdekt! Yeah!

Op de voorgrond mijn nu heel erg gegroeide tuinkers!

 

Dit waren de Foto’s, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en zelf misschien ook een moestuin hebben, of gaan maken.

Laat het me weten!

Liefs Anna

 

 

 

 

Laat hier een reactie achter!

