In kijkje in het boek: Echte kunst maak je zo!

Hallo allemaal,

Vandaag geef ik jullie een inkijkje in het boek, Echte kunst maak je zo. Dit is een boek waarin allerlei verschillende manieren van kunst uitgelegd staan. Van Mondriaan tot Afrikaanse kunst, er staat zo veel in. Ik vind zelf een super leuk boek, dus lees gauw veder als je benieuwd bent.

Eerst even wat basisinformatie

Titel: Echte kunst maak je zo/ Lets make some great art

Schrijfster: Marion Deuchars

Vertaalster: Janneke Blankevoort

Nederlandse uitgever: J.H. Gottmer

ISBN: 978 90 257 5149 4

Prijs: Ik kocht hem voor 15 euro op Bol.com kost hij 13,95 maar dan moet je nog wel verzend kosten betalen.

Hier zie je de eerste paar pagina’s van het boek, Ik vind voor al de kunst maak je met pagina erg leuk gedaan. Alles staat duidelijk beschreven, en het zijn ook allerlei materialen die je gewoon in de winkel koopt.

Hier zie je 2 pagina’s over Afrikaanse maskers maken, Het zijn natuurlijk niet echte maskers maar ik vind ze er wel leuk uit zien. Dit is echt zo een verf techniek die je wel kent maar er nooit echt over nagedacht hebt, wat je er allemaal voor leuks mee kan doen.

Hier moest je op de kop tekenen, links onder mijn versie, rechtsonder de versie van het boek. Ik vind het resultaat eigenlijk wel grappig geworden. Maar het klopt natuurlijk niet helemaal, met de echte tekening.

Hier zie je een “zo teken je een” vogeltje. Op de pagina hierna staan ook nog verschillende emoties beschreven. I het midden haar versie links mijn versie. Deze vind ik op zich nog best goed gelukt. Behalve de poten bij nummer 6. Die zijn een beetje raar geworden.

Hier nog zomaar wat pagina’s uit het boek, links een “lesje” over nabeeld. Rechtsboven kon je je eigen kaart maken en rechtsonder, moet je helemaal inkleuren.

 

Dit zijn nog maar een paar pagina’s uit dit super dikke boek, er staat nog veel en veel meer in, zelf vind ik dit boek echt super leuk, en zeker een aanrader. Maar ja je moet natuurlijk zelf beslissen of je hem koopt, niet waar? Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik lees graag wat je er van vond.

 

Liefs,

2 gedachtes over “In kijkje in het boek: Echte kunst maak je zo!

Laat hier een reactie achter!

