Zomervakantie!!!

outfit strand

Hallo allemaal,

De zomervakantie is voor mij nu begonnen, Voor sommige is hij al lang begonnen, voor andere nog niet. Om jullie wat in de sfeer te brengen heb ik drie zomer outfits getekend, die ik jullie vandaag wil laten zien! Klik snel op lees veder om de andere 2 outfits te zien.

Outfit 1 is een Strand outfit.

Ik heb hierbij gekozen voor een lekker los jurkje van de H en M je kan als je het koud krijgt er nog een vestje over aantrekken. Eigenlijk passen bijna alle schoenen hier bij maar ik koos voor slippers.

outfit vakantie

Outfit 2 is een gewone vakantie outfit.

Deze zou ik bijvoorbeeld kunnen dragen als we gingen wandellen alhoewel je dan wel de slippers moet veranderen naar wandelschoen. Ik koos voor een blauwshortje en een wit bloesje met kant aan de bovenkant.

outfit koudweer

Outfit 3 is een outfit voor als het wat kouder is.

Deze zou ik ook aan kunnen hebben naar school, ik vind de combinatie van de legging en de trui heel erg leuk. Kan ook heel goed als je ’s avonds laat nog buiten gaat zitten/eten.

Dit was het dan, ik hoop dat jullie deze manier van outfits laten zien leuk vonden, het zou nog leuker zijn als ik kon tekenen maar ja dat kan ik niet. Ze zijn allerdrie best budget, vind ik.

Liefs Anna

 

 

2 gedachtes over “Zomervakantie!!!

Laat hier een reactie achter!

