travel journaal

Ha

Hallo allemaal vandaag een fotografie artikeltje over mijn travel journaal. Ik heb super veel foto’s van mijn travel journaal gemaakt en hoop dat jullie het leuk vinden. Dus kijk snel veder!

Wat is een travel journaal,

Dit is eigenlijk een soort dag/plakboek voor de vakantie, je schrijft tekent en plakt er zoveel mogelijk in. Ik gebruik een notebook van de hema, waarop ik dingen heb geplakt. Zelf raad ik een ringband het meest aan, omdat dan kan je er extra veel in plakken. Aan het eind van de vakantie zal ik nog een artikel laten zien over hoe hij er uit ziet als hij vol is.

 

Ja ik weet het, heel veel foto’s lijken op elkaar, maar ja, dat is dan maar zo. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En zelf misschien ook wel een Travel journaal gaan maken. Meer inspiratie nodig, kijk eens op weheartit.

Maak jij ook een travel journal?

 

Liefs Anna

Laat hier een reactie achter!

