Mijn agenda 2014-2015

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn agenda voor dit schooljaar zien. Ik ga dit jaar naar de middelbare school wat ik best wel spannend vind, net als iedereen (denk ik). Ik heb een deel van mijn schoolspullen voor dit jaar al gekocht, maar nog niet alles. Maar dus al wel een agenda!!! Ik heb gekozen voor deze rode simpele agenda van de V&D. Lees snel veder!

Op de 1e foto zag je het niet zo goed, maar er staat dus ook nog 2014-2015 op. Veder zit er een elastiek omheen, wat ik persoonlijk erg handig vind. Ik vond deze agenda erg lijken op een molskine agenda, maar hij is gewoon van V&D huismerk, waardoor hij, met zijn 8 euro redelijk betaalbaar is. De kaft veder is gewoon helemaal rood, maar ik ben benieuwd hoe hij er uit zal zien aan het eind van dit school jaar.

Door naar de binnenkant, hier zie je het lesrooster staan, van binnen is hij heel erg basic, maar dat vind ik juist wel fijn en rustig. Ook is het een agenda met een 9uurs rooster, ook doordeweeks. Dat vind ik persoonlijk heel fijn, want dan kom je nooit ruimte te kort.

Hier zie je gewoon een random week, ook weer heel basic. Maar ja dat ziet er over een paar maanden vast heel anders uit.

Er zit ook nog een maandplanner in, super handig! Hier kan je je proefwerkweken, verjaardagen, belangrijke data enz. kwijt.

En tot slot nog een adressenlijst, altijd handig!

Dit was dan mijn agenda, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

 

Wat vond jij van deze agenda, en welke ga jij kiezen dit jaar?

 

Liefs Anna

Laat hier een reactie achter!

