Muziek tag

music tag
Hallo allemaal,

Ik had vandaag opeens heel veel zin om een tag in te vullen, ik koos er 1 die ik leuk vond en dat werd deze muziek tag. Muziek betekend best veel voor mij, zelf speel ik ook gitaar en luister naar veel muziek, dus vandaar een music tag! Lees snel veder!

Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?

Rihanna, ik vind haar muziek altijd heel erg rakend, en luister ook vrij veel van haar liedjes regelmatig. Beyonce, vind ook heel goed maar Rihanna is gewoon net wat beter!

Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?

Ik speel al gitaar, en piano leren spelen lijkt me heel vet, wij hebben zelf ook een piano staan, maar ik kom niet verder dan de vlooienmars.

Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn?

Ik denk Katty Perry, ik vind haar clips altijd heel mooi!

Stel je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?

R&B/Soul, ik ben niet zo’n rap type.

Bruno Mars of Jason Mraz?

Bruno Mars, I love him! Ik vind zijn liedjes gewoon perfect.

Als je helemaal gratis naar een Live concert van een nederlandse artiest naar keus zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?

Chef speciale, ik hoe enorm van zijn singel in your arms.

poleroid foto music

Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload?

Eeh, ik luister eigenlijk altijd via spotify of radio.

Michel Telo of Gerard Joling?

Michel Telo, omdat ik Gerard echt vreselijk vind.

Nederlands of Engels talig?

Ik denk engels omdat je dan de emotie wat meer voelt

Welk liedje luister je op dit moment?

Nu, niks ik zit in de woonkamer waar mijn broertje tv kijkt.

Wat is je lievelingsliedje aller tijden?

In your arms van Chef speciale.

Liefs,

Anna

Geplaatst in: tags

Laat hier een reactie achter!

