information: Wat ik wil gaan doen met mijn blog

\

Vandaag een artikel over wat ik wil gaan doen met mijn blog het komende school jaar. Mijn vakantie is inmiddels afgelopen en vandaag start ik weer met school. Ik ga naar de eerste en hoop nog tijd over te hebben voor mijn blog, maar ja huiswerk gaat voor. lees veder als je benieuwd bent naar mijn plannen.

Ik wil natuurlijk nog zolang mogelijk blijven bloggen, maar ik weet niet wat er gaat veranderen in mijn leven en hoe het er straks uit zal zien. Een aantal dingen wil ik wel graag bereiken.

Een eigen domeinnaam
Hier drom ik al heel mijn leven van, een eigen domeinnaam. Ik denk dat ik dat via blogger ga doen, maar ik moet nog even kijken. Er zijn genoeg mensen aan wie ik kan vragen hoe zij het hebben gedaan.

overstappen naar blogger
Ik denk dat veel meer mogelijkheden voor mij bied, maar dan moet ik nog wel alle artikelen gaan kopiëren naar blogger, heeft iemand daar tips voor, dan hoor ik het graag. Edit: misschien ook wel niet, ik twijfel.

Meer berichten posten
Je dacht misschien al huh? waarom een artikel op woensdag? Ik wil 2 keer per week gaan posten op maandag en woensdag of donderdag, daar ben ik nog niet uit.

betere kwaliteit berichten leveren
Ik wil ook gewoon werken aan mijn schrijfstijl, langere artikelen meer foto’s enz. Hier mee hoop ik ook meer lezer te halen.

100 volgers op bloglovin
100 volgers, dat zou echt een droom zijn die uitkomt, maar helaas, nu is het alleen een mooie droom. Die ooit misschien zal uitkomen?

Dit waren mijn 5 doelen voor komend jaar, als jullie nog tips of ideeën hebben laat het me weten. misschien ga ik binnenkort wel een enquête doen, maar voor nu laat het achter in de reacties.

Groetjes Anna

2 gedachtes over “information: Wat ik wil gaan doen met mijn blog

Laat hier een reactie achter!

