back to school: schoolspullen

mijn schoolspullen 2014 2015

Vandaag laat ik jullie mijn schoolspullen voor dit schooljaar zien, mijn eerste week op de middelbare school is inmiddels voorbij en ik heb al mijn boeken dus al gekaft. Lees snel veder als je mijn school spullen wilt zien.

IMG_1658

IMG_1643

Dit zijn mijn schoolboeken voor volgend jaar, woordenboeken en mijn gekafte woorden boeken. Ik heb ook nog de grote Bosatlas, maar die ben ik vergeten te fotograferen.

IMG_1648

IMG_1647

Dit is mijn etui en andere schrijfwaren, ik heb nog wel meer dingen maar dat is niet zo interessant om te zien denk ik.

IMG_1654IMG_1655 IMG_1649

Dit zijn mijn schriften voor komend jaar, misschien zijn het er een beetje veel maar dat zie ik dan wel!

IMG_1652

Dit is mijn agenda maar die hadden jullie vast al gezien, in het fotoartikel over mijn agenda.

IMG_1650

Mijn etiketten voor dit jaar, ik heb 2 pakjes van 24 stuks, oeps een beetje veel!

Dit waren mijn schoolspullen voor komend jaar! Benieuwd naar mijn rugzak? Daar komt donderdag een artikel over! Ja, ik heb gekozen om elke donderdag en maandag een artikel online te zetten.

Welke schoolspullen gebruik jij? Laat het me weten in de reacties!

 

Groetjes Anna

4 gedachtes over “back to school: schoolspullen

  1. Mi zegt:

    ik moet morgen weer voor het eerst weer naar school. nog een jaar voordat ik naat de middelbare ga, gelukkig! ik heb namelijk gehoord dat de middelbare echt moeilijk is en dat je veel huiswerk hebt. klopt dat? groetjes Mirthe

    • happydzp zegt:

      Hi Mirthe,
      ik heb nu na 1 week redelijk wat huiswerk, maar niet extreem veel ofzo. volgens mij hangt het er ook af welk niveau je doet, ik doe gymnasium, maar een vriendin van mijn doet vmbo en heeft helemaal geen huiswerk!

      Groetjes Anna

Laat hier een reactie achter!

