Mijn schooltas + Random holiday pictures

IMG_1703

Hallo allemaal,

vandaag zoals beloofd de foto’s van mijn rugzak, ook laat ik nog wat vakantie foto’s zien. Vandaag dus een mening van back to school, fotografie artikel, en new in. Want tja, mijn schooltas heb ik nieuw gekocht. Lees snel verder!

SCHOOLTAS

IMG_1688
IMG_1679

Ik heb al schooltas een Convers all stars rugzak gekocht, hij was in de sale 20% afgeprijsd en koste dus 24,- in plaats van 30,-. Hij heeft een mooie donkerblauwe kleur en ik vind hem echt heel erg leuk! Ik ben erg tevreden over de prijs, want nu hoef ik me over twee jaar geen zorgen te maken, als ik hem niet zo leuk meer vind. Sorry voor de slechte foto’s van mijn school tas, maar door het slechte weer is het een beetje donker.

VAKANTIE FOTO’S

IMG_1324 IMG_1312 IMG_1461 IMG_1340

Ik ben in deze vakantie in Friesland en op Texel geweest, allebei 1 week, we hadden redelijk weer en het was echt super leuk! Met sommige foto’s ben ik echt heel erg blij!

IMG_1448 IMG_1339 IMG_1496 IMG_0685

 
Mijn vakantie is al over maar toch wou ik deze foto’s even met jullie delen. Wat vonden jullie trouwens van mijn schooltas?

 

Liefs,

Anna

Een gedachte over “Mijn schooltas + Random holiday pictures

Laat hier een reactie achter!

