Roomtour

IMG_1632

Hallo allemaal, vandaag heb ik een roomtour, van mijn kamer. Het zijn een beetje erg veel foto’s geworden. kijk snel verder!


IMG_1591

IMG_1620

IMG_1590

Ik heb op mijn kamer zoals je ziet een bedbank staan, daar ben ik heel blij mee! Het blauwe Love kussentje is trouwens zelf gemaakt.
IMG_1598
IMG_1593

IMG_1595

IMG_1594

IMG_1607
IMG_1604

Mijn bureau staat vol met pennenbakjes enzo. Veder wat kantoorspullen en dingen voor mijn blog.

IMG_1616

IMG_1618

IMG_1617

IMG_1628

In deze kast komen nog schoolboeken te staan, inmiddels staan ze er want ik ben al gestart met school!

IMG_1614

Deze bol heb ik ooit zelf gevouwen.

IMG_1630

Mijn lamp, die overigens prima licht geeft.

IMG_1621

IMG_1623

Mijn Keyboard, helaas kan ik niet zo goed spelen.

IMG_1611

IMG_1626

Mijn gitaar en krijtboord, gewoon een simpel hoekje.

Dit waren de foto’s!

Op de Foto’s lijkt mijn kamer wat groter dan hij in wekelijk is, helaas. (niet dat mijn kamer klein is hoor)

Groetjes Anna

Wat vind jij van mijn kamer, en heb je nog leuke ideeën laat het weten in de reacties!

Een gedachte over “Roomtour

Laat hier een reactie achter!

