Hoe mijn Travel Journaal er nu uit ziet!

animatie travel journaal

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie zien hoe mijn Travel journaal er nu uit ziet. Zoals jullie wel weten ben ik hier voor de zomervakantie aan begonnen, (zie dit artikel) helaas heb ik dit niet kunnen afmaken, vooral de laatste par weken, maar de weken dat we echt weg zijn geweest zijn wel gelukt! Lees snel verder…

Naast de buitenkant laat ik jullie ook mijn favoriete pagina’s aan de binnen kant zien! Ook staan er in mijn Travel Journaal wat tekeningen, een aantal heb ik gefotografeerd voor jullie!

IMG_1762 IMG_1760 IMG_1755 IMG_1754 IMG_1763

Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Heb jij ook een Travel Journaal gemaakt?

Liefs Anna

Laat hier een reactie achter!

