5 Youtubers

IMG_0029

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie mijn 5 favoriete youtubers zien, een paar kennen jullie misschien al, andere niet. Ik probeer zoveel mogelijk onbekende youtubers te laten zien.  Lees snel verder voor de youtubers!

Enzoknol

Ik denk dat de meeste van jullie hem wel kennen, ik vind zijn vlogs echt super leuk. Ik heb ook best wel respect voor wat hij doet, elke dag een vlog maken is niet niets.

Evelina

Sommige van jullie kennen haar misschien, andere niet. Ik vind haar video’s persoonlijk heel erg mooi, je kunt echt zien dat er veel werk in zit.

Luna G

Ik denk dat de meeste van jullie haar misschien kennen van haar blog, maar ze heeft ook nog een Youtube kanaal. Helaas heeft ze de laatste tijd minder video’s maar dat maakt niet uit! Ik zou zeker is een kijkje nemen op haar kanaal.

Mister Musthaves

Ik denk dat niemand haar kent, maar dit is het kanaal van een vriendin van mijn, ik vind haar video’s vaak wel grappig. Ondanks dat ze geen goede camera heeft, doet ze wel har best.

Evi

En als laatste maar zeker niet minder het kanaal van Evi, ik vind haar video’s altijd super leuk, omdat ze zo vrolijk is.

Dit waren mijn 5 Favorieten ik kijk wel is naar kanalen als Lifesplash en Femme, maar ik denk dat jullie die al wel kennen.

Naar welke kanalen kijken jullie graag of maak je zelf video’s, laat het hier onder in reacties achter!

Groetjes Anna

Een gedachte over “5 Youtubers

Laat hier een reactie achter!

