School, huiswerk en leuke tips!

IMG_1769

hallo allemaal,

sorry dat er donderdag geen artikel online kwam, net toen ik het wou publiceren hield mijn computer er mij op. Zaterdag had ik pas weer tijd en toen dacht ik, ik maak wel gewoon een extra lang artikel voor maandag.

IMG_1764 IMG_1765

‘Wat ik vandaag mee had naar school waren twee boterhammen met appelstroop, een plakje ontbijtkoek met boter en een in partjes gesneden appel. De boterhammen en ontbijtkoek waren voor de lunch en het fruit voor de kleine pauze. Verder drink ik de hele dag door water! Ik was vandaag om half drie uit dus ik hoefde niet superveel mee.

Na een lange saaie schooldag moest ik thuis meteen aan mijn huiswerk, ik haat huiswerk! Morgen heb ik twee SO’s en ik kwam er op het laatste moment achter dat ik ook nog opdrachten voor Engels moest maken. Ik moest alleen vrij snel door naar hockey, dus heb ik na eten ook nog even aan mijn huiswerk gezeten.

screenshot hip voor nop

Dan nu nog wat leuke tips, ik verveel jullie vast met al dat huiswerk! Ik krijg namelijk laatst een mailtje dat je nu op de website van hip voor nop je eigen account aan kan maken.’ Dit alles hierboven schreef ik dus donderdag, inmiddels heb ik de website een beetje bekeken, dit vond ik er van:

De website zelf vond ik erg leuk, op de website kon je ook een profiel aanmaken. Het profiel vond ik zelf een beetje tegenvallen, de server was erg traag en het was allemaal niet heel mooi. Op de website staan allerlei leuke DO IT YOURSELFS dat vind ik wel erg leuk, zeker een aanrader om een keer op de website te gaan kijken.

Dit was het dan!

Wat vind jij van de website van hip voor nop?

Groetjes Anna

Een gedachte over “School, huiswerk en leuke tips!

Laat hier een reactie achter!

