Snail mail en huiswerk tips

IMG_1788

Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een snailmail zien die ik laats naar een vriendin stuurde. Omdat we nu op andere scholen zitten zie ik haar eigenlijk nauwelijks meer, dat vind ik heel erg jammer! Ook geef ik jullie wat tips voor je huiswerk en een handige leertip! Dus lees snel verder!

IMG_1785   IMG_1786

Voor de Snail Mail maakte ik 2 kaartjes en tekende ik een katje op een boekje! Dit alles stopte ik in een zelfgemaakte envelop! Hoe je deze boekjes maakt kun je lezen in dit artikel! Op deze foto zie je het nog niet, maar ik heb later nog een elastiek om het boekje heen gemaakt!

IMG_1773

En dan nu de School/huiswerk/leer tips!

Tip 1

Woordjes leren is een kwestie van herhaling, leer niet alles op het laatste moment.

Tip 2

Bedenk van te voren waar neer je begint met leren, ik had laats bijvoorbeeld 7 so’s in 1 week, dan kan je niet zondag pas gaan leren, voor alle 7 So’s.

Tip 3

Voor het leren van woordjes heb je heel veel manieren, bijv Wrts. Ik vind het maken van kaartjes zelf erg handig. Schrijf op de ene kant het woord en op de andere kant de betekenis!

Tip 4

Relax! Raak niet overspannen van wat je allemaal moet doen. En hé zo nu en dan een vijfje is toch ook niet zo erg?

Tip 5

Last but not least! Plan alles in! Vandaag dit morgen dat, en je week is zo voorbij!

Dit was het artikel van vandaag! Ik hoop dat jullie er iets aan hadden!

Liefs Anna

(p.s in verband met school, ga ik stoppen met twee keer per week bloggen)

Laat hier een reactie achter!

