Nieuwe layout

IMG_0814

 

Zoals jullie misschien is opgevallen, ik heb een nieuwe layout! Ik ben zelf redelijk tevreden mee, ook al klopt hij nog niet helemaal. Ik wou al een tijdje een wat meer herfstige layout en dit is het eindresultaat. Ik hoop dat jullie het mooi vinden.

Ik zie deze layout ook wel een beetje als een nieuw begin, ik blog nu al een paar maanden en het gaat steeds beter. Vanaf het begin had ik deze layout, en nu kan in weer vrolijk verder met bloggen! De komende tijd wordt een leuke tijd hoop ik. De herfstvakantie, de pepernoten die weer in de winkels liggen, warme chocolademelk, I LOVE IT! En natuurlijk is er nog steeds school, na de herfstvakantie heb ik een aantal proefwerken, dus het wordt wel weer hard doorbijten!

Tijdens het maken van deze layout ben ik er achter gekomen dat ik het maken van headers super leuk vind. Tegen een kleine bijdrage maak ik ook er ook 1 voor jou! Mail me, dan kunnen we overleggen.

Wat vind jij van deze nieuwe layout???

Liefs Anna

 

 

 

2 gedachtes over “Nieuwe layout

Laat hier een reactie achter!

