oproep: wil jij samen met mij bloggen?

IMG_1307

Hallo allemaal,

Ik zit nu op de middelbare school, en dat betekend huiswerk. Helaas! (ik had het ook liever anders gewild.) En dat betekend dus ook dat ik minder tijd heb om te bloggen. Daarom zoek ik iemand die samen met mij deze blog wil runnen.

Misschien heb je zelf wel een eigen blog, en merk je ook dat je steeds minder tijd hebt, of wil je graag beginnen met bloggen maar weet je niet hoe. Ik zoek iemand die, 1 keer per week of vaker, mij een artikel + foto’s wil mailen. (natuurlijk komt jouw naam er gewoon bij te staan!)  Ik publiceer dit dan op mijn blog, het kan dan wel zo zijn dat ik iets aan de spelling ofzo verander. Lijkt dit je leuk? Stuur dan een mailtje met motivatie, of laat een reactie achter met je mailadres. Wil je gewoon voor 1 keer een artikel schrijven of maandelijkse gastblogger worden? Dan kunnen we hier ook overleggen, mijn mail adres is happydzp@gmail.com. Ik hoop op reacties!

Liefs Anna

Laat hier een reactie achter!