Happy Holiday!

IMG_0878

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn vakantie officieel begonnen, na een hele rustige schoolweek, met 5 So’s. Heb ik dan nu eindelijk vakantie! Vandaag een lijst met mijn 15 happy holiday momenten. Let’s get it started.

1.  Het even niets doen! Daar kan ik zo Happy van worden.

2.  Aan een nieuwe (boeken) serie! Deze vakantie begin aan de boeken GONE.

3.  Een boek uit hebben! Ik heb er vandaag al eentje uitgelezen.

4.   Schrijven! Ik vind het altijd super fijn om iets te schrijven.

5.  Fotograferen! Ik ga deze vakantie heel wat fotootjes maken.

6.  Naar het strand! I love the beach!

7.  Zwemmen, in de zee of in het zwembad, maakt mij niet uit!

8.  Tv kijken!

9.  Gitaar spelen! Ik ben nu bezig met het liedje “She loves me” van de Beatels.

10. Muziek luisteren, dit kan altijd eigenlijk wel, maar toch.

11. Lekker achter de computer hangen.

12. Sporten! Ik hou heel erg van sporten.

13. Lekker uitgebreid koken en eten.

14.  Uitslapen!

15.  Laat naar bed, tot diep in de nacht dingen doen!

 

Dit was de lijst!

Liefs,

Anna

 

 

 

Laat hier een reactie achter!

