I’m back from Mallorca!

IMG_1825

Heey,

ik ben weer terug uit Mallorca, vanochtend om half 5 opgestaan om het vliegtuig van 7 uur te halen. Maar ik ben weer terug, vandaag wat foto’s en een kleine dairy. 

IMG_1821

Zaterdagavond kwamen we aan op Mallorca aan. Na het ophalen van onze auto reden we door naar ons huisje aan de rand van Costa d’or. Na het doen van wat boodschappen gingen we eten in een Duitse tent. Ik had een heerlijke kip curry zonder kip (ja, vegetarisch eten doe ik ook op vakantie!). Ons huisje had geen wifi, tv en afwasmachine. Nergens was openbare wifi, dus ik heb nauwelijks achter een beeldscherm gezeten. Ik heb ook vrij weinig foto’s gemaakt omdat ik te lui was om mijn camera overal mee naar toe te nemen.

IMG_1833

Maandag ochtend vertrokken we meteen naar het strand, en gingen we een bikini voor mij kopen. Ik was namelijk heel handig mijn bikini vergeten. Overal waren mooie baaitjes, met prachtige dorpen, havens en stranden. Helaas waren er een heleboel grote lelijke hotels overal. Het was heel erg toeristisch, met overal toeristen winkeltjes.  In het gebied waar wij zaten waren heel veel Duitsers, in elke restaurant was er wel een Duitse kaart.

IMG_1826

Op ons park was ook een zwembad waar we heel veel hebben gezwommen, ik vind zwembaden echt super fijn. Ik heb veel wedstrijdjes en opdrachten gedaan met mijn broertje in het water. Het zwembad laag bovenaan de kliffen en rotsen, en je had supermooi uitzicht op de zee. Mijn haar is wel enorm ruw geworden door al het zwemmen in zwembaden en zee water, maar dat komt wel weer goed.

IMG_1860

We zijn elke avond uit eten geweest omdat de keuken in ons huisje heel erg klein was, en mijn ouders geen zin hadden om daar te koken. We hebben in allerlei super schattige cafeetjes gezeten. Ik heb overal heel lekker gegeten, allemaal vegetarisch. Voor de lunch maakte we vaak een picknick van stokbrood en kaas of ander beleg.

IMG_1823

Ik vind het jammere van Spanje, dat je niet uit de kraan kaan drinken. Bij ons huisje had het water echt een hele vieze smaak, en kon je echt niet uit de kraan drinken. Maar gelukkig is water op Mallorca heel erg goedkoop.

Dit was het dan!

Hebben jullie een leuke vakantie gehad, of begint je vakantie pas vandaag?

Liefs,

Anna

Laat hier een reactie achter!

