Een half jaar lang bloggen!

cake half jaar lang bloggen

Bron: We heart it

Gister dacht ik, laat ik eens kijken hoe lang ik al blog. Ik kwam er achter dat ik vandaag precies een half jaar geleden mijn eerste blog online kwam. Vandaag een lijstje met alle dingen van het bloggen waar ik happy van wordt.

  • De lieve reacties!
  • Mijn 5 bloglovin followers! (ik weet het is niet veel)
  • De 7 WordPress Followers! (i’m a proud blogger)
  • Het schrijven van een blogartikel!
  • De foto’s maken
  • Nieuwe Layouts maken.
  • Dat dit al mijn 37ste artikel is in 26 weken!

Dit zijn de 7 dingen waar ik het meest Happy van wordt! Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn blog!

Fijne Zondag,

Anna

Laat hier een reactie achter!

