Happy list #2 ♥♥♥

L1070126

Heey allemaal,

vandaag mijn tweede Happy List, de eerste is lang geleden (april). Als ik daar nu op terug kijk denk ik echt ohhw wat slecht! Haha, ik hoop dat deze beter wordt. Sorry trouwens dat het even een paar dagjes stil was, barst van de ideeën, maar helaas weinig tijd.

De dingen waar van ik helemaal Happy wordt!

  • Dat ik super veel leuke ideeën heb!
  • Dat ik eindelijk het eerst deel van Gone uit heb
  • Gitaar spelen… (ben nu bezig met She loves you van de beatels!)
  • Chocomel!
  • Lekker s’avonds met zijn allen op de bank zitten
  • Dat mijn oom uit Amerika er was, hij is helaas vanochtend terug gevlogen
  • In de duinen wandelen
  • Dat ik waarschijnlijk iemand heb gevonden om mee te bloggen, (binnenkort meer hier over)
  • Mijn volgers, en leuke reacties!
  • EnzoKnol kijken!

Dit was mijn Happy List #2, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Echt mijn sorry voor de weinige artikelen maar ik heb het gewoon echt even druk met school! Ben bezig met een zelfgemaakte  Tag, maar ik moet hem nog invullen en foto’s maken!

Liefs,

Anna ♥

Laat hier een reactie achter!

