BK Maffe meiden!

IMG_1871

Heey,
Vandaag een boekreview (zo als je waarschijnlijk al in de titel had gezien) over 2 boeken uit de zelfde serie! Deze boeken lagen in ons vakantie huisje, tijdje terug, en toen heb ik ze allebei gelezen. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze boeken vind!

IMG_1873

Deze twee boeken komen uit de serie Maffe Meiden, ik ga ze niet apart beschrijven want ik weet niet meer wat er in welk boek gebeurde. Lekker handig, en ik heb ze ook niet hier! De boeken zijn dus van Mirjam Mous en ik vond de ze best wel grappig geschreven. De boeken gaan over de twee meisjes Teddie en Maud, zij zijn hartsvriendinnen. Maar Maud kan lopen en Teddie niet, samen komen ze in de leukste situaties terecht. Ik vond de boeken vooral erg grappig, ik heb heel wat gelachen. Ook vind ik de schrijfstyle van Mirjam Mous erg leuk en fijn om te lezen, het zijn echt van die makkelijke boeken. Dat vond ik erg fijn want ik heb ze zeg maar gelezen terwijl ik Gone aan het lezen was, wat soms best wel lastig geschreven was. Over het verhaal zelf kan ik niet super veel meer vertellen, want het zijn eigenlijk allemaal korte verhaaltjes, dus dat wordt lastig!

IMG_1872

 ♥Deze boeken zijn voor 4 euro te koop op Bol.com

Sorry trouwens dat er zo weinig artikelen online komen, ik heb het gewoon even druk met school en allerlei andere leuke dingen! Ik hoop zo snel mogelijk weer meer te posten!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en de boeken misschien zelf ook wel gaan lezen, er zijn nog veel meer delen in de serie! Ik vond het echt leuke boeken. En voor mensen die niet zo van lezen houden, ze zijn erg dun.

Liefs,

Anna♥

Laat hier een reactie achter!

