Blog Update ♥ Mijn plannen voor komende tijd!

IMG_1669

Heey allemaal,

het ene moment heb ik super veel tijd, terwijl ik andere moment weer helemaal moet stressen. Daarom vandaag een Update, wat wil ik gaan doen? En welke doelen van mijn vorige Update zijn gehaald? Lees snel verder voor informatie over al mijn ideetjes!

Een eigen domeinnaam

overstappen naar blogger

Meer berichten posten

betere kwaliteit berichten leveren

100 volgers op bloglovin

Aan het begin van dit schooljaar stelde ik deze 5 doelen op, dingen die ik wou doen dit schooljaar. Deze doelen zijn nog niet echt gelukt:

Een eigen domeinnaam wil ik natuurlijk nog steeds wel! Ik hoop dat dit ooit nog gaat lukken. Overstappen op blogger, hier twijfel ik nog steeds over, WP is ook prima. Maar met Blogger heb ik wel meer kans op een eigen domeinnaam. Meer berichten posten, dat probeer ik natuurlijk altijd! Betere kwaliteit berichten leveren, dat is aan jullie of het is gelukt, ik hoop het natuurlijk wel, en ik doe nog steeds mijn best. 100 volgers op Bloglovin is nog steeds een droom, en ik vrees dat dat nog wel even zo blijft.

Natuurlijk heb ik nu ook weer plannen, waarvan ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Zo wil ik graag elke zondag een verhaal gaan publiceren, in een nieuwe rubriek “Happy Stories”. Het is idee is dat er van alles wat komt, columns, verhalen, gedichten, maar ook gastblogs. Sommige verhalen zelf geschreven, maar misschien ook als ik ergens een leuk gedicht of verhaal vind wat mij inspireert. Het maakt mij niet uit als ik mijn als ik er maar van alles in kwijt kan.

Dus… wil jij graag een keer een gast blog schrijven of heb je andere leuke ideeën, laat het me weten!

Verder heb ik niet echt veel plannen in vind hoe het nu gaat, prima!

Liefs,

Anna

Laat hier een reactie achter!

