#Happy Stories 1 ♥ TAG

 
(er komen nog meer foto’s bij dit artikel, maar internet is zo traag!)
herfstag.jpg

Heey allemaal,
Mijn eerste Happy Stories, ik start deze serie met een tag. Ik weet het is een beetje laat voor een herfst tag, maar ik kon vanochtend pas de foto’s maken. Dus vandaar…. Deze tag is trouwens zelf gemaakt

1. Wat vind jij het leukste aan de herfst?

Alle leuke kleuren in de bomen!
2. Als je 1 ding mocht veranderen aan het herfst weer, wat zou dat dan zijn? (Bijv. minder regen)

Minder regen, denk ik toch echt. Ik vind het vooral irritant, als je helemaal doorweekt op school komt en de rest van de dag natte voeten hebt!
3. Welke trui draag jij het liefs in de herfst?

Ik draag niet echt truien, maar mijn allerfijnste vest vind ik mijn Scotch R’belle vest. (op de achterkant zit een roze/rode vlek die mijn broertje er ooit per ongeluk met bleek op heeft gespoten!)
IMG_1973
4. Wat vind jij de mooiste herfst kleur?

Rood, I ♥ RED!!!
5. Wat is jouw lievelings gedicht over de herfst?
IMG_1964
ehhe… even googelen, deze vind ik wel leuk: (geen idee hoe dit gedicht heet) van Toon Tellegen!

Een vliegje in de herfst,
vliegt tussen de takken van een berk-
geur van bladeren,
natte aarde-
en tussen die takken is niets
en tussen die en die,
het vliegje denkt misschien:
de spin is een verzinsel, het eerste web
moet nog worden uitgevonden!
Het wordt donker,
de maan komt op,
oud bos,
slingerende paden, nauwelijks lanen,
de moed om te verdwalen
bijna gemist.
6. Wat drink en eet jij het liefst in de herfst?

Chocomel en Thee! (Lekker warm)
7. Wat is je favoriete seizoen?

Lent, als alle bloemetjes opkomen!
8. Waar zit je het liefst, wat is jouw favoriete herfst plekje?

Op de bank! Met een dekentje (hetzelfde als ik nu zit!)

9. Wat is jouw favoriete herfst nummer?

Deze twee vind ik echt super leuk:

Sam Smith ♥ Stay with me 

Matt Simons ♥ With you

10. Waar kijk je naar uit deze herfst?

Sinterklaas en pepernoten! Dan vind ik de herfst nog leuker! En natuurlijk mijn verjaardag, maar die is net op 21 december en dus in de winter!

Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. En misschien dat ik wel vaker een eigen tag ga bedenken!
Wat vind jij het leukst aan de herfst?
Toen ik deze tag had geschreven moest ik hem nog gaan invullen natuurlijk, dat is echt veel werk, en zeker als je eigenlijk naar hockey moet!
Je mag deze tag natuurlijk overnemen, ik zou het wel fijn vinden als je mijn blog naam daar bij vermeld.
Liefs,
Anna♥

Laat hier een reactie achter!

