Happy list #3

IMG_1887

Mijn blog heet niet voor niets “Happy Day” hij gaat over Happy dingen, daarom vandaag weer een Happy List! Want ik heb de laatste tijd weer super leuke dingen gedaan. Lees snel veder voor mijn Happy momenten!

♥ Afspreken met vriendinnen van de basisschool!

♥ Cakejes bakken!

♥ Koken! Binnen kort weer een recept!

♥ Schrijven!

♥ Gitaar spelen!

♥ Slapen…

♥ Het boek 100 uur nacht uit hebben!

♥ Mijn overdosis aan inspiratie!

♥ Foto’s editen

♥ De Quiz is weer op tv!

♥ Sinterklaas is in het land!

Dit waren mijn Happy Things van de laatste tijd, waar wordt jij blij van?

Liefs,

Anna

 

4 gedachtes over “Happy list #3

Laat hier een reactie achter!

