Een tochtje over Vlieland

IMG_2145

Heey,

afgelopen week was ik Vlieland, en het was er super leuk. Een stukje van een van de fiets tochten heb ik vastgelegd voor jullie. Dit heb ik op een voor mij nieuwe manier gedaan, namelijk door tijdens het fietsen foto’s te maken, heel veel zijn helaas bewogen, maar er zijn er ook een aantal wel gelukt en die wil ik je vandaag laten zien.

Als je op de foto’s klikt worden ze groter en kan je ze allemaal achter elkaar door bekijken. Sommige foto’s lijken een beetje op elkaar, maar ik heb ze toch maar allemaal in de post gezet. Ik hoop dat jullie deze manier van foto’s maken leuk vonden, en misschien dat ik het wel vaker zo gaan doen.

liefs,

Anna

2 gedachtes over “Een tochtje over Vlieland

Laat hier een reactie achter!

