Some blogs that i love ♥ SPAM JE BLOG

bcd4c-download2

Heey,

vandaag laat ik jullie mijn favoriete blogs zien, sommige zijn wat bekender andere minder bekend. Ik hoop dat jullie de blogs leuk vinden, en veel lees plezier!

Little keys to happiness

Dit is de blog van de 15 jarige Naomi, ze blogt om de dag over Fashion, beauty en Lifestlye. Haar foto’s en outfits zijn altijd super mooi, en ze maakt sinds kort ook video’s. Op haar blog vind je altijd van alles een beetje wat ik heel leuk vind.

Luna lovely world

Luna haar blog stond ooit in de Hoe Overleef ik… Sinds dien volg ik haar blog al, inmiddels zo’n jaar geleden is. Luna blogt vooral over Fashion, en er staan inmiddels heel veel outfits op haar blog. Haar foto’s zijn altijd super mooi, en ze heeft echt schrijf talent.

Alles over Eline

Eline’s blog stond ook in de HOI en ik volg haar inmiddels ook alweer meer dan een jaar. Eline is super creatief en ze kan ook echt prachtig tekenen. Ze koopt/krijgt altijd van die super leuke dingen, zoals een polaroid camera! Één van de leukste dingen van haar blog vind ik de inkijkjes in haar prachtige tekenboekjes.

Tittle and Tattle

Hier blogt Noah over te veel dingen om op te noemen, super leuke DIY’s, Fotografie artikelen en nog heeeel veeeel meer! Ook komt er maandelijks een boekencolumn van Sonja online. Van Noah haar artikelen wordt ik altijd heel vrolijk, en ze verdient een plekje in dit artikel!

Nadia’s Wonderland

Hier blogt en vlogt en fotografeert Nadia, ze is echt super creatief en heeft super leuke DIY’s. Ze doet ook mee aan de VLOG-MAS, en haar vlogs zijn echt heel leuk. Ook haar most likely video is echt super grappig. Echt een aanrader.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik ben benieuwd wat jullie van de blogs vonden. Ik ben ook altijd benieuwd naar jouw blog, als je die hebt. Daarom is het vandaag je kans, Spam je blog! Vertel in een reactie iets over je blog en 1 blog tip. Ik zal zeker alle blogs bekijken.

Spam je blog!!!

Liefs,

Anna

Een gedachte over “Some blogs that i love ♥ SPAM JE BLOG

Laat hier een reactie achter!

