Happy stories ♥ New year tag!

Only hours..

Heey,

Het is alweer een tijdje geleden een Happy Stories artikel, maar vandaag weer eentje. Samen met Elena kijk ik terug op 2014, en vertellen we over onze verwachtingen van 2015. Deze tag hebben we zelf bedacht en we hopen dat jullie hem leuk vinden. 

Wat is je leukste herinnering van 2014?

Anna: Ik denk de afscheidsmusical van groep 8, dat was echt heel leuk en ik zal het ook nooit vergeten! En ik vond het ook heel leuk toen mijn beugel er uit mocht!

Elena: Mijn vakantie op Cuba was echt super leuk! Dat is mijn leukste herinnering!

Wat verwacht je van 2015?

Anna: Ik hoop dat het een leuk jaar gaat worden, maar ik ben ook bang voor nog meer huiswerk.

Elena: Ik hoop dat ik een avontuur of iets spannends ga meemaken.

Wat is je belangrijkste beslissing van 2014?

Anna: Ik denk dat dat mijn keus naar welke middelbare school ik zou gaan wel belangrijk was. Maar ik ben wel blij met mijn keuze ☺

Elena: Ook wel mijn middelbare school dat vond ik een hele belangrijke keuze!

De populairste tags voor deze afbeelding zijn: lastday, quote, year, newyear en 2015

Ga je vuur werk afsteken vanavond?

Anna: JA! Tuurlijk, al heeft mijn broertje al het vuurwerk uitgekozen.

Elena: Tuurlijk, vuurwerk hoort bij oud en nieuw!

Wat is het raarste wat je hebt meegemaakt in 2014?

Anna: Ohh, wat zal ik hier eens op zeggen, ik liep een keer op straat met 2 vriendinnen, en toen kwam er een zwerver die vroeg of we zijn haar wouden knippen. Dat was best wel raar.

Elena: Het raarste wat ik heb meegemaakt is dat ik een vrouw tegen kwam en ze zei dat ze me kende en dat ik familie van haar was……. Dat vond ik best wel raar………

Ga je mee doen aan de nieuw-jaars duik?

Anna: Nee, helaas. Misschien volgend jaar!

Elena: Nee, eigenlijk niet mijn oom had het vorig jaar gedaan en hij zei dat ik volgende keer ook misschien mee kan doen, maar nee misschien volgend jaar 😉

Heb je iets gedaan in 2014 waar je tegen op keek?

Anna: Nee, niet iets groots, wel mijn kamer opruimen en zo maar verder niet echt.

Elena: Ik weet niet ik denk het niet.

Wat is je grootste blunder uit 2014?

Anna: Ehh… Grootste blunder, ik heb echt geen idee. Ik ging een tijdje geleden samen met Elena, bij de albert heijn, en toen liet ik van alles vallen en zo. Ik schaamde me echt dood. ☺

Elena: Ik zocht een keer mijn broertje (ik was boos op hem) , ik was zo boos dat ik op de verkeerde boos werd!

Waar heb je super veel zin in 2015?

Anna: In mijn Engeland reis met school, de verjaardag van mijn opa, hij wordt 80, en we gaan dan een weekend met de hele familie weg! En misschien ga ik skiën, dat lijkt me ook heel leuk.

Elena: Eigenlijk wel een beetje in alles ( niet school ofzo) maar gewoon leuke dingen doen met mijn vrienden, en we gaan vast wel ergens naartoe op vakantie enzo. Ik weet het eigenlijk niet ik zie wel wat voor leuks er op me afkomt en daar heb ik nu al heel erg zin in!

Wat is de grootste verandering in je leven in 2014?

Anna: Ik denk dat ik naar de middelbare school ben gegaan. (echt veel over school, oeps…)

Elena: Ik denk gewoon nog steeds dat ik verhuisde naar Amsterdam.

Heb je nog goede voornemens?

Anna: Een beetje van die standaard dingen, gezond eten, veel sporten, lachen (het is gezond!) en goed mijn best doen op school en mijn blog.

Elena: Ik denk gewoon hetzelfde wat Anna zegt beetje standaard dingen.

We hopen dat jullie de tag leuk vonden, wat vond jij de leukste vraag? Ohja hieronder staat nog een link naar een WordPress rapport van mijn blog, mocht je het leuk vinden?

 

Hier is een fragment:

In een San Francisco kabelbaan passen 60 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 1.200 keer bekeken. Als je blog een kabelbaan zou zijn, zou die ongeveer 20 reizen nodig hebben voordat die zoveel mensen zou kunnen vervoeren.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

Ik hoop dat jullie een fijn oud en nieuw hebben, en wat ga jij doen komend jaar? Ohja, de tag mag je natuurlijk overnemen, maar zet alsjeblieft wel mijn naam + bloglink er bij.

Liefs,

Anna

bron: alle foto’s komen van we heart it

 

 

 

Een gedachte over “Happy stories ♥ New year tag!

Laat hier een reactie achter!

