Giveaway ♥ Prachtige sieraden

Collage foto's

Hallo allemaal,

Goed nieuws, samen met Jannah een blogger (jannahs wereld) en eigenaar van een webshop (jannah, sieraden en accessoires).  Heb ik een giveaway georganiseerd! Je kan 4 verschillende dingen winnen, dus er zijn 4 winnaars. Alle dingen die je kan winnen, kan je ook bestellen in Jannah haar webshop. Lees snel veder om te zien wat je moet doen.

Dit zijn de dingen die je kan winnen:

giveaway robot

♥Deze super leuke robot ketting (ongeveer tot je buik)♥

giveaway watermeloen

♥Een mooie watermeloen (sleutel) hanger♥

giveaway vuurwerk

♥Een vuurwerk versiersel♥

giveaway hamburgerring

♥Deze hele vette hamburger ring♥

Wat moet je doen?

Net als altijd bij een giveaway moet je natuurlijk wel wat doen:

– Laat een reactie achter met waarom je zou willen winnen, je e-mail (zodat ik contact met je kan opnemen), en jouw top 4! Schrijf in je reactie ook even of je nog dingen hebt gedaan om meer kans te maken.

– Volg mijn blog op bloglovin 

-Volg Jannah haar blog op bloglovin

Wil je meer kans maken?

Als je alles wat hierboven staat hebt gedaan kom je 1x een de loting, wil je extra kans maken, doe dan de dingen hieronder. Voor alles wat je doet kom je een keer vaker in de loting.

!ALS JE DIT NIET IN JE REACTIE VERMELDT TELT DIT NIET MEE!

– Volg mijn blog op WordPress

– Volg Jannah haar blog op WordPress

(volgen op WordPress kan je doen door naar de blog te gaan en in te loggen op WordPress, dan komt er boven aan aan de pagina een volg knop, bij mij staat de knop ook in de sidebar hiernaast.)

– Like/volg mijn blog op Facebook

Ik hoop dat er veel reacties komen, en dat ik straks vier mensen blij kan maken! Je hebt tot 14 januari om mee te doen. Voor 16 januari mailen wij de winnaars.

Liefs,

Anna en Jannah

p.s ik ga mee doen aan de 100 Happy days challenge, elke 10 dagen laat ik de foto’s zien.

2 gedachtes over “Giveaway ♥ Prachtige sieraden

  1. Charlotte zegt:

    Heey,
    Ik wil graag winnen omdat ik jullie blogs super leuk vind en ik die zelfgemaakte dingen super cool vind!

    mijn top 4:
    1. Watermeloen sleutel hanger
    2. De robot ketting
    3. Hamburger ring
    4. vuurwerk versiersel

    Liefs,
    charlotte

Laat hier een reactie achter!

