Snail mail pakket voor Jannah!

 

IMG_2303

Heey allemaal,

Vandaag even een kort berichtje, mijn pen vriendin is vandaag jarig en ik stuurde haar dit pakket. Lees snel veder als je benieuwd bent wat er allemaal in het pakket zit. (ohja Jannah als je dit leest Happy B-DAY)

IMG_2304

♥Ik stuurde deze Washi tapjes mee, en een kaartje dat bij de Flow Weekly zat♥

IMG_2306♥Ik heb geprobeerd haar te tekenen, hier het resultaat♥IMG_2307

♥Zoals altijd een brief♥

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik heb trouwens besloten om de #100HappyDays eens in de 2015 dagen online te zetten.

Stuur jij wel eens Snailmail?

Liefs,

Anna

Laat hier een reactie achter!

