Markthallen Rotterdam

IMG_2415

Zaterdag ging ik met de familie naar de markthallen in Rotterdam, vandaag laat ik jullie de foto’s zien. Het zijn er best veel dus ik heb ze weer in een Galerij gezet. Lees snel verder voor alle foto’s. Ik heb niet alle kraampjes gefotografeerd  want ze waren niet allemaal zo mooi als de kraampjes op de foto’s. Toen ik binnen liep kwam ik echt in een soort tumblr sfeer, alles was er zo mooi. Sommige kraampjes hadden zelfs op het dak nog een terrasje. Ik zou het echt aanraden om er heen te gaan.

Ben jij al een keer in de Markthallen van Rotterdam geweest? 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en binnenkort laat ik nog ander foto’s van Rotterdam zien.

(edit: ik had een hele dairy geschreven, maar die is weg. Dus daarom vandaag dit artikel)

Liefs,

Anna

p.s Vergeet je niet mee te doen aan de winactie?

Een gedachte over “Markthallen Rotterdam

Laat hier een reactie achter!

