100 Happy Day’s Challenge! 15/100

IMG_2466

Heey,

1 Januari ben ik gestart met de 100 Happy Day’s Challenge, vandaag laat ik jullie de eerste 15 foto’s zien! Ik vind het wel een leuke uitdaging, en ik hoop dat jullie de foto’s leuk vinden.

Collage foto's

#1

Ik startte het nieuwe jaar met een Giveaway! Dit vond ik echt een goed blogbegin! Je kan nog steeds meedoen!

wpid-img-20150103-wa0007.jpg

#2

Samen met een vriendin Sofia maakte ik deze tekening. Zij tekende de linker helft, ik de rechter.

IMG_2275

#3

Lekker lezen op de bank!

IMG_2278

#4

Huiswerk maken met een vriendin, huiswerk is minder, maar samen is het altijd gezellig.

 

IMG_2301

#5

Flow Weekly, ik had hem voor een keer gekocht om te kijken of hij leuk was. De weekplanner vond ik erg handig en ik denk dat ik hem nog wel een keer ga kopen.

#6

Gitaar oefenen is altijd leuk.

IMG_2303

#7

Ik stuurde een snailmail pakket naar Jannah, voor haar verjaardag! Ik vind het altijd heel leuk om dit soort dingen te maken.

IMG_2311

#8

Ik ben best wel tevreden met deze tekening van een oog! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

IMG_2338

#9

Ik was onderweg naar de SS Rotterdam voor een familie weekend, het was super leuk!

IMG_2359

#10

Ontbijt buffet met mini donuts!

IMG_2457

#11

Heerlijk na het maken van huiswerk thuis bloggen!

IMG_2458

#12

Ik was eindelijk klaar met een samenvatting voor mijn aardrijkskunde proefwerk, dat geeft echt zo’n goed gevoel!

IMG_2459

#13

Ik had het boek de kleine vegetariër gewonnen bij Hoe Overleef Ik en vandaag kwam hij aan!

bron

Samen met met mijn moeder programma’s over bruidsjurken kijken!

IMG_2468

#15

Hockey!

Wat is de happy 100 day’s challenge?

Het idee is dat je 100 dagen lang een foto maakt van dingen die je gelukkig maken, met het doel meer te genieten in het leven van kleine dingen. Ik vond het wel een leuk idee en besloot op 1 Januari te beginnen. Er is ook een website waar je al je foto’s kan uploaden, maar ik doe het gewoon voor mezelf. Ik ben me er trouwens van bewust dat niet alle foto’s van super kwaliteit zijn, maar soms moest ik gewoon een foto maken met mijn telefoon, of in het donker.

Waar wordt jij gelukkig van?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

Anna

Laat hier een reactie achter!

