Ik heb een muur van mijn kamer geverfd!

MUUR GEVERFDHeey allemaal,

In de vakantie heb ik een muur van mijn kamer geverfd en vandaag wil ik jullie het resultaat laten zien. Ik heb tijdens en na het verven een paar foto’s gemaakt en die zet ik voor jullie op een rijtje, ook zal laten zien hoe ik het heb gedaan en wat je nodig hebt.

IMG_2659

Ik heb de muur dus oranje geverfd, gewoon omdat het past bij mijn kamer, ik koos voor de kleur “opgewekt” van de praxis. Naast verf heb je ook nog een bak voor de verf nodig, een kwast en een roller, ook af plak tape is en misschien wat oude kranten zijn heel erg handig. Het verven zelf gaat best snel, en het is best wel makkelijk.

IMG_2649

Het is héél erg belangrijk dat je eerst alle dingen die je niet wil verven af plakt, anders wordt het een enorme puinhoop.

IMG_2644

Tijdens het verven heb ik eerst met een kwast de randen geverfd en het daarna opgevuld met de roller, zorg dat je een goede roller hebt, want dat is zo fijn.

IMG_1626

Dit is nog een foto van hoe het vroeger was!

IMG_2661Ik ben zelf heel erg blij met het resultaat!

Heb jij wel eens een muur van je kamer geverfd? Of ben je het van plan? 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

Anna

5 gedachtes over “Ik heb een muur van mijn kamer geverfd!

Laat hier een reactie achter!

