Ontbijt – Recept en inspiratie!

IMG_2672

Hallo allemaal,

ik ben echt een ontbijt fan, ik ontbijt elke dag, omdat het lekker en gezond is. Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik graag voor het ontbijt eet, en ik heb een paar inspiratie platjes uitgezocht, met de meest lekkere dingen. Lees snel veder als je benieuwd bent naar mijn favoriete ontbijtjes. 

IMG_2675

Ik start de ochtend graag met fruit, en dat eet ik ook vaak. Het liefst eten ik meerdere soorten fruit en vooral in het weekend maak ik dan een fruithapje voor het hele gezin. Hieronder een (klein) recept over hoe ik dat doe:

Wat heb je nodig?

-Per persoon 1 stuk fruit

Wat moet je doen?

Snij elk stuk fruit in het aantal personen voor wie je het maakt. Dus bijv. ik maak het voor 4 personen, en ik deel dus stuk in 4 delen. Op elk bordje leg je een deel, met een stuk fruit bedoel ik dus bijv. 1 appel of 1 peer. En zo heeft iedereen vast 1 stuk fruit gegeten, maat niet alleen maar het zelfde.

IMG_2676 IMG_2683

Ik drink bij het ontbijt graag thee, naast het fruithapje eet ik dan nog bijv. een boterham, een beschuitje, een kom muesli of iets anders waar ik zin heb. Op mijn brood smeer ik graag humus, hagelslag of pindakaas.

Hier onder nog wat plaatjes van lekkere ontbijtjes, alle plaatjes komen van deze webpagina. 

eat healty

Fashion Sense

add a caption

Will | via Tumblr

Hoe ontbijt jij graag? 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

Anna

Laat hier een reactie achter!

