Een beetje kletsen….

Sunday Quotes Images

Heey allemaal,

het is zondag, half drie en ik heb eigenlijk alles wat ik vandaag moest doen al gedaan. Daarom vandaag een beetje een klets artikel over mijn zondag, wat ik met mijn blog wil, etc. Lees maar gewoon veder als je het allemaal wilt weten.

“Oké, wat moest je dan allemaal doen vandaag Anna? Ik bedoel het is zondag, het is vakantie, wat valt er te doen dan?” Zoiets zullen jullie vast afvragen☺ Nou, het is zondag, het is vakantie, helaas wel de laatste dag, dus ja, wat heb ik allemaal gedaan? Ik stond op (verassing!) ik ging Frans leren, blogs lezen, youtube filmpjes kijken. Daarna heb ik ontbeten, met havermout, brood en rijstwafels. Na het eten moest ik mij klaar maken voor de dag, douchen en zo. Na helemaal klaar te zijn met aankleden, besloot ik mijn kamer op te ruimen en mijn kledingkast. Ik ging mijn geschiedenis leren, gitaarspelen, lunchen. Daarna heeft mijn moeder me overhoord voor Frans, en we gingen samen naar de H&M om kapotte kleren weg te brengen, dan krijg je een tegoed bon. En net heb ik een brief voor Jannah geschreven die ik zo op de post ga doen.

Wow, ik las dit net terug en dit wordt gewoon echt het saaiste artikel ook, maar ja, daar zullen dan maar even niet over nadenken.

“Wat wil je met je blog, Anna?” Ja dat weet ik dus ook niet echt, ik heb deze vakantie om de dag een artikel geplaatst, maar daar heb ik straks niet echt tijd meer voor. Mijn plan is nu gewoon om te proberen elke zondag een artikel te plaatsen, en ik hoop dat dat gaat lukken. Veder, wat vinden jullie van mijn nieuwe layout? Ik hoop dat hij in de smaak valt, ja hij staat er weer een paar dagen op, maar dan is hij toch nog een beetje nieuw? Ik ben er zelf best blij mee, en ik hoop dat jullie dat ook vinden.

Ja, dit was het wel weer een beetje, ik ga nu voetballen met mijn broertje en wat vrienden!

Liefs,

Anna

Bron afbeelding

Laat hier een reactie achter!

