Happy List #4

IMG_0090

27 november vorig jaar was mijn laatste Happy List alweer, dat is dus best wel lang geleden. Ik heb het nu gewoon even nodig om er een te maken, want ik ben en ik moet aardrijkskunde leren, maar ik kan me er gewoon niet tot zetten. Ik vind aardrijkskunde niet eens heel erg, maar ik zit gewoon veel liever blogs te lezen. (oké, Anna, na dat je de happy list hebt geschreven ga je aan aardrijkskunde werken.)

 ♥ Slaapfeestjes!!! Ik had er vannacht ook weer een, vandaar dat ik zo moe ben. Het is gewoon zo gezellig, het enige nadeel is wel dat je de dag er na heel moe bent. Maar dat neem ik dan maar voor lief.

♥ Het liedje Count on me van Bruno Mars, ik speel dit nu op school met muziek, en het is gewoon zo’n leuk liedje.

Dit filmpje kwam mijn moeder tegen op Facebook, en ik vind het een heel erg vrolijk filmpje. Het is zo lief dat die dieren met elkaar spelen.

♥ Ik heb eindelijk bedacht wat ik met mijn blog wil, ik ga gewoon artikelen uploaden als ik er zin heb, dat kan elke dag zijn of eens per maand. Ik weet gewoon niet echt hoe ik het anders moet doen, want school geeft ons heel onregelmatig huiswerk en de ene week heb je 5 uur uitval en de andere week niks.

♥ Het is lekker weer! Eindelijk, schijnt de zon, zit ik binnen huiswerk te maken, maar toch!

♥ Gitaarspelen, ik vind dit gewoon zo heerlijk om te doen.

♥ Ik had een 8.9!?! voor wiskunde, ik was echt zo blij,

♥ Snailmailen met Jannah van Jannahswereld.wordpress.com, ik ben benieuwd waar neer ik weer een brief krijg.

♥ Ik heb een muur van kamer geverfd, zo als je hier kan zien.

♥ Leuke blogs lezen!

Oké, nu moet ik echt aan mijn aardrijkskunde gaan, echt ik háát proefwerken. Ik wens jullie nog een fijne zondag en tot de volgende keer!

Liefs,

Anna

Laat hier een reactie achter!

