♥Jurkjes♥

Jurkjes collage

H&M

Hallo allemaal,

vandaag een artikel over jurkjes, om een beetje in de zomer stemming te komen. Hierboven heb ik een collage gemaakt van 9 jurkjes van de H&M, ze hebben ook dit jaar weer hele leuke jurkjes. Lees snel veder als je nog wat leuke foto’s van WE♥ IT wil zien.

fashion

Untitled

.

Dress

Amazing dress

Zelf draag ik bijna nooit jurkjes, ik heb er ook maar twee, maar ik denk dat ik deze zomer ze wat meer wil gaan dragen. Ik ga binnenkort eens bij de H&M en FOREVER 21 kijken.

Dit was het dan weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden, op de eerste collage na komen alle foto’s van WE ♥ IT. Ik krijg zelf door dit soort foto’s weer helemaal zin in de zomer!

Draag jij graag jurkjes?

Liefs,

Anna

Laat hier een reactie achter!

