Youtube wereldje


Hallo allemaal,
ik ben er achter gekomen dat ik video’s maken leuker vind dan bloggen en ik wil me dan ook meer gaan verdiepen ik het youtube wereldje. Mijn idee is om een paar keer per jaar een video te gaan uploaden, lees snel verder voor de rest van mijn plannen.

Elke keer als ik een video upload op youtube zal ik dit ook op mijn blog laten weten, ik hoop dat jullie mijn video’s leuk gaan vinden. Verwacht niet te veel video’s want het kost best wel veel tijd om ze te maken. Een linkje naar mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCh7-3VgYSrMQvdvQlGtZmDA.

Liefs,
Anna

Laat hier een reactie achter!

