inspired by Magical Daydream

magical daydream

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met de blog Magical Daydream. Hier schrijft Mariëlle over onder andere Diy en Inspiratie, maar ook nog over een aantal totaal andere dingen, en daar wil ik het vandaag met jullie over hebben. 

Naast haar DIY en Inspiratie artikelen doet ze allerlei super leuke projecten, waar mee ze Kindness (letterlijk vertaald: vriendelijkheid) verspreid. Ik raakte helemaal geïnspireerd door al haar leuke projecten. En ook als is haar blog (helaas) Engels, ik kon alles nog best goed begrijpen.

Haar leukste project vond ik die met de kraanvogels (zie hier), ik vind het heel erg leuk dat ze hier de tijd voor heeft genomen. Duizend kraanvogels vouwen is niet niks! En die dan ook nog allemaal uitdelen, echt respect.

 photo kindness-kit-1-box_zps1783ebcd.jpg

Ook haar kindness box vind ik super leuk bedacht, je kan hem bestellen in haar webshop! Het zag er echt heel mooi uit, misschien wel wat voor mijn verjaardag. Ik vind het superleuk dat alle materialen en ideeën er al in zitten.

Na dat ik dus helemaal geïnspireerd was moest ik natuurlijk eigenlijk zelf ook iets doen. Als een soort van Happy Day’s for Everyone met het idee dat de wereld verbeteren bij jezelf begint. Maar hoe doe je dat, met toch al niet zo veel tijd? Ik wil iets niet te groots, maar ook weer niet te klein.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen, heb jij een leuk idee? 

Wat vind jij van Mariëlle haar ideeën en haar blog?

Liefs,

Anna

p.s Alle foto’s en video in dit artikel komen van Magical Daydream! 

Laat hier een reactie achter!

